Consiliul raional Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de secretar al Consiliului raional
Scopul general al funcţiei:
Conducerea personalului şi managementul eficient al activităţilor Consiliului raional în vederea asigurării legalităţii şi realizării optime ale obiectivelor acestuia.
Sarcinile de bază:
1. Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor Consiliului raional;
2. Asigurarea aducerii la cunoştinţă a actelor adoptate de către Consiliul raional şi emise de Preşedintele raionului;
3. Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat;
4. Autentificarea actelor şi documentelor;
5. Acordarea ajutorului metodologic şi consultativ consilierilor raionali, funcţionarilor publici din cadrul autorităţii, primarilor şi secretarilor consiliilor locale.
6. Administrarea sediului Consiliului raional.
Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea limbii de stat;
• are capacitatea deplină de exerciţiu;
• neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă ;
• în ultimii trei ani, nu a fost destituit dintr – o funcţie publică sau nu i – a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s – a dispus această interdicţie;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie ;
• este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată.
- Detalii
- Accesări: 1435
- DE CERCETARE, învăţămînt de zi, cu durata studiilor de 2 ani la specializările:
· „Teoria şi practica administraţiei publice”,
· „Management”,
· „Relaţii internationale”.
- DE PROFESIONALIZARE, învăţămînt de zi, cu durata studiilor de 2 ani şi învăţămînt cu frecvenţă redusă, cu durata studiilor de 2,5 ani, la specializările:
· „Administrare publică”,
· „Management”,
· „Relaţii internaţionale”,
· „Drept constituțional și drept administrativ”,
· „Anticorupție”,
· „Management informaţional în administrația publică”.
Admiterea se realizează la locuri cu finanțare bugetară și prin contract.
- Detalii
- Accesări: 1520
La 15 iunie Consiliul raional a găzduit reprezentantul Agenției Moldsilva pe Dl Fiodor Botnari, vicedirectorul general care a avut o întîlnire cu reprezentanții: administrației publice locale de nivelul întîi – primarii, a serviciilor desconcentrate din domeniu- Inspecția Ecologică, Ocolul Silvic Glodeni, Ocolul Silvic Fălești, Direcția Agricultură, Alimentație, Relații Funciare și Cadastru a Consiliului raional.
Reprezentantul autorității administrative centrale a menționat că activitatea agenției este axată pe prioritățile din domeniul silviculturii și cinegeticii, îşi exercită funcţiile în contextul promovării politicii de stat în domeniu prin efectuarea lucrărilor de extindere, regenerare si conservare, reconstrucţia ecologică, folosirea raţională a resurselor forestiere, paza, protecţia şi dezvoltarea fondul naţional forestier și cinegetic, gestionarea pe principii ecologice și în baza amenajamentelor silvice a fondului forestier şi cinegetic. În viitorul apropiat ca un obiectiv prioritar este extinderea suprafeţelor acoperite cu vegetaţie forestieră.
- Detalii
- Accesări: 1893
În comuna Risipeni, raionul Fălești, sunt în desfășurare lucrările pentru construcția a 21,815 km de apeduct. Astfel, în mai puțin de 2 ani, aproximativ 2200 de locuitori ai satelor Risipeni și Bocșa ar putea beneficia de apă potabilă la robinete, utilizând tehnologii prietenoase mediului.
- Detalii
- Accesări: 1732
Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist superior al Serviciului Arhivă din cadrul Aparatului Președintelui raionului
Scopulgeneralalfuncţiei:
Valorificarea documentelor păstrate în depozitele Serviciului Arhivă și verificarea existentului pentru consolidarea și dezvoltarea fondului arhivist.
Sarcinile de bază:
1.asigurarea evidenței de stat a documentelor;
2.asigurarea păstrării calitative și în volum deplin a documentelor de arhivă cu termen permanent de păstrare din instituțiiile raionului Fălești;
3.valorificarea documentelor păstrate în depozitele Serviciului raional de arhivă;
4.controlul întocmirii (ținerii) exemplarelor inventarele de control și de lucru.
Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea limbii de stat și limbii ruseș;
• are capacitatea deplină de exerciţiu;
• neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă ;
• în ultimii trei ani, nu a fost destituit dintr – o funcție publică sau nu i – a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s – a dispus această interdicție;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție ;
• este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată.
Cerinţe specifice
- Studii: superioare ;
- experiență profesională de minim 1 an în autorităţile publice ;
- cunoașterea limbii române și limbii ruse;
- abilități de utilizare a calculatorului.
Cunoştinţe:
- cunoașterea legislaţiei în domeniu;
- cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;
Abilităţi: abilități de lucru cu informaţia, planificare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, comunicare eficientă, argumentare, prezentare.
Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Candidaţii vor depune dosarul de concurs pînă la data de 31.07.2014, inclusiv, care va conţine:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere precum că nu are antecedente penale;
f) cv –ul candidatului.
Copiile documentelor se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor sau pot fi autentificate de notar.
Documentele se prezintă la adresa: or. Fălești, Ştefan cel Mare 50, biroul 210, tel: 0(259)2-23-90.
Bibliografia concursului
· Constituţia Republicii Moldova
· Codul Muncii aprobat prin Legea nr.154 – XV din 28.03.2003
Acte normative :
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 768- XV din 02.02.2000 privind statutul alesului local;
- Legea nr.457 – XV din 14.11.2003 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind constituirea și funcționarea consiliilor locale și raionale;
- Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea cu privire la petiţionare nr.190 din 19.07.1994;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;
- Legea nr.48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcționarilor publici
- Hotărîrea nr. 201 din 11.03. 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158 – XVI din 04.07.2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea Fondului Arhivistic nr.880 – XII din 22.01.1992;
- Hotărîrea nr. 201 din 11.03. 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158 – XVI din 04.07.2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public;
- Regulamentul Fondului Arhivistic aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.352 din 27.05.1992
- Detalii
- Accesări: 1553
Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal pe problemele resurse umane în cadrul Aparatului Preşedintelui raionului
Scopulgeneralalfuncţiei:
Asigurarea managementului eficient al resurselor umane
Sarcinile de bază:
1. proiectarea și organizarea funcțiilor/posturilor;
2. asigurarea necesarului de personal;
3. motivarea și menținerea personalului;
4. evidența datelor și documentelor cu privire la personalul Aparatului Președintelui raionului
Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea limbii de stat;
• are capacitatea deplină de exerciţiu;
• neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă ;
• în ultimii trei ani, nu a fost destituit dintr – o funcție publică sau nu i – a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s – a dispus această interdicție;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție ;
• este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată.
- Detalii
- Accesări: 1657