MESAJ DE FELICITARE PRILEJUIT ZILEI NAȚIONALE A POLIȚIEI
Stimați angajați și veterani ai serviciului de ocrotire a ordinii de drept!
Sărbătoarea dumneavoastră profesională – Ziua Poliţiei Naţionale, pe care o marcăm anual la data de 18 decembrie, îmi oferă plăcutul prilej de a vă adresa încă o dată înaltă apreciere și sinceră considerație pentru activitatea desfășurată.
Liniştea publică, siguranţa cetăţenilor, precum şi asigurarea unui climat de securitate a persoanelor şi bunurilor, reprezintă obiectivele prioritare ale activității străjerilor ordinii publice, condiție fundamentală pentru evoluția societății.
În condițiile actuale, cînd societatea noastră mai este măcinată de conflicte şi ameninţări la însăşi esenţa existenţei noastre, încrederea cetăţenilor în autoritatea legii şi a statului trebuie să primeze. De aceea, această zi este un bun prilej de a ne reafirma respectul pentru colaboratorii inspectoratelor de poliție, conştienţi de faptul că misiunea acestora implică și riscuri majore, poliţistul punîndu-şi adesea viaţa în pericol pentru consolidarea sentimentului de siguranţă a populaţiei.
Vă mulţumim pentru devotament şi înalt profesionalism manifestat în munca Dumneavoastră de zi cu zi. Urez tuturor angajaţilor şi veteranilor Ministerului Afacerilor Interne, precum și familiilor dumneavoastră, multă sănătate, fericire împliniri profesionale și personale. Vă doresc să obţineţi şi în viitor succese în importanta activitate pe care o desfăşuraţi. Să aveţi parte de multă putere de muncă, pentru a răspunde cu promptitudine şi maximă eficienţă în orice situaţii, iar acțiunile Dumneavoastră să contribuie la conturarea imaginii pozitive a omului legii în fața cetățenilor, cîștigîndu-vă frumosul titlu de prieten al comunități.
Iraida BÎNZARI Președintele raionului Fălești
- Detalii
- Accesări: 2532
Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de psiholog la Serviciul Social „Echipa Mobilă”
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de psiholog la Serviciul Social „Echipa Mobilă”.
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului, biroul nr. 108. telefon de contact: 0-259-2-49-52
Dosarul va conţine:
- cerere de participare,
- diploma de studii,
- copia buletinului de identitate insoţită de fişa personală,
- CV (curriculum vitae), - copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de psiholog cu studii în psihologie.
Bibliografia concursului:
-Codul familiei
-Codul civil
-Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale:
-Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială ,
-Legea n.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor – 21 decembrie 2016
- Detalii
- Accesări: 2454
Întrunire cu primarii raionului
Dna Iraida BÎNZARI, președintele raionului la 14 decembrie curent a convocat într-o ședință de lucru primarii raionului. Agenda întrunirii a cuprins chestiuni cu privire la modificarea Legii nr.131 din 04.11.2016 privind achizițiile publice, Legii nr.107 din 27.05.2016 privind energia electrică, Legii nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și intereselor personale care au intrat în vigoare din 01 august 2016.
Cu referire la modificările operate în Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 care vor intra în vigoare la 01.01.2017, Dl Pavel Ivanciuc, specialist principal, Serviciul teritorial Fălești a Agenției Achiziții Publice a informat primarii despre desfășurarea procedurilor de achiziții publice în autoritățile contractante.
Astfel, începînd cu 01.01.2017 Agenția Achiziții Publice va desfășura activitatea doar la sediul central și nu va mai dispune de subdiviziuni teritoriale. În scopul optimizării interacțiunii dintre Agenția Achiziții Publice și autoritățile contractante care desfășoară procedurile de achiziții pe suport de hîrtie, vor prezenta anunțurile de participare în Buletinul Achizițiilor Publice (BAP) și dările de seamă în format electronic prin poșta electronică (de la adresele de e-mail oficiale ale autorităților contractante). Contractele de achiziții publice vor fi înregistrate de către Trezorerie doar după plasarea de către Agenția Achiziții Publice a informației privind prezentarea și examinarea dării de seamă. Modificările date vin să simplifice desfășurarea procedurilor de achiziții publice.
- Detalii
- Accesări: 2468
Târgul partenerilor de bibliotecă
Vineri, 9 noiembrie 2016 în incinta Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova a avut loc un eveniment de mare anvergură pentru domeniul biblioteconomic - Târgul Partenerilor Bibliotecii „Creăm punți spre dezvoltare”. ,,Biblioteca Modernă”, organizată de Programul Novateca în comun cu Ministerul Culturii. Scopul Târgului a fost prezentarea celor mai inovatoare servicii și inițiative realizate de bibliotecile din Republica Moldova, precum și importanța parteneriatelor în implementarea acestor servicii și dezvoltarea procesului de modernizare a bibliotecilor publice. Invitați de onoare ai evenimentului au fost Monica Babuc, ministrul Culturii, James Pettit, ambasadorul SUA în Republica Moldova, vicepreședintele Fundației Bill și Melinda Gates, Jessica Dorr, formația Akord – ambasadorii campaniei naționale de promovare a bibliotecilor publice „Ne vedem la bibliotecă”, în care se înscrie și evenimentul dat.
- Detalii
- Accesări: 2485
Ședința cu managerii instituțiilor de învăţământ preşcolar şi secundar general
În conformitate cu planul complex de activitate a DGE Făleşti, în scopul garantării alimentării în siguranță a copiilor și elevilor la data de 06.12.2016 s-a desfășurat ședința cu managerii instituţiilor de învăţământ preşcolar şi secundar general. În calitate de parteneri au fost prezenți Șeful Direcției raionale pentru Siguranța Alimentelor Fălești, domnul Eduard Balica și specialistul principal al Direcției raionale pentru Siguranța Alimentelor, doamna Larisa Jardan.
S-au pus în discuție mai multe subiecte:
• totalurile verificării calității și termenului de valabilitate al produselor alimentare achiziționate de către instituțiile de învățământ preșcolar și secundar general;
• starea cantinelor și a depozitelor pentru produsele alimentare din instituțiile de învățământ preșcolar și secundar general;
• produsele alimentare promovate, limitate şi interzise în instituţiile de învăţământ general.
În deschiderea ședinței a luat cuvântul doamna Silvia Matasî, șef al Direcției Generale Educație Fălești, care a reliefat responsabilitatea managerului pentru asigurarea unui regim alimentar sănătos și activitate fizică adecvată în fiecare instituție de învățământ. Doamna Adela Țuțuianu, specialist principal Direcția Generală Educație, responsabilă pentru alimentarea copiilor din instituţiile de învățămînt secundar general şi preşcolar, a vorbit despre totalurile inspecției desfășurate în zilele de 28 și 29 noiembrie, în parteneriat cu specialiștii Direcției raionale pentru Siguranța Alimentelor, în toate cele 88 de instituții de învățământ din raion în care se alimentează copiii și elevii. Șeful Direcției raionale pentru Siguranța Alimentelor, domnul Eduard Balica, a profilat carențele depistate în urma inspecției și a oferit recomandări pentru asigurarea unui regim alimentar sănătos și normele sanitare privind organizarea alimentaţiei şi întreţinerea blocurilor alimentare. Managerii au avut posibilitatea să se expună și ei asupra problemelor discutate și au primit răspunsuri concrete la întrebări de la specialiști.
La aceleași subiecte se va discuta și în cadrul ședinței cu bucătarii, asistentele medicale și magazinerii din instituțiile de învățământ preșcolar și secundar general, care se va desfășura sâmbătă, 10 decembrie 2016, de asemenea cu participarea specialiștilor din cadrul Direcției raionale pentru Siguranța Alimentelor.
- Detalii
- Accesări: 2879