Agenţia Proprietăţii Publice informează despre expunerea la privatizare la Bursa de Valori, în perioada 26-29 iunie curent, a valorilor mobiliare ale statului din S.A. ,, Uzina de maşini de salubritate din Făleşti ” ( 94,124 %), or. Făleşti, str. M. Eminescu, 61.
Comunicatul
informativ a fost publicat în Monitorul Oficial al Republicii
- Detalii
- Accesări: 1677
În data de 16-17 mai curent în sala de şedinţe a primăriei or. Făleşti s-a desfăşurat un seminar de instruire cu tematica „ Legislaţia muncii. Reglementarea relaţiilor de muncă în cadrul întreprinderilor din sectorul privat ”, organizat de secţia Economie a Consiliului raional Făleşti în parteneriat cu Organizaţia pentru susţinerea Întreprinderilor Mici şi Mijlocii ( ODIMM ).
La seminar au participat 32 de agenţi economici care au avut ocazia să asimileze noi cunoştinţe şi abilităţi practice în domeniul legislaţiei muncii. Astfel, auditoriul a fost instruit în vederea aplicării actelor legislative şi a altor acte normative ce conţin norme ale dreptului muncii în diverse situaţii ce vizează relaţiile de muncă dintre salariaţi şi angajator.
În cadrul seminarului agenţilor economici le-au fost oferite răspunsuri şi consiliere la multiplele situaţii apărute în raportul dintre angajator şi angajat.
Cursul a finalizat cu înmînarea certificatelor de participare.


- Detalii
- Accesări: 1536
În data de 14-15 mai, curent, în sala de şedinţe a Primăriei oraşului Făleşti s-a desfăşurat un seminar de instruire „ Cum să iniţiem o afacere”. Seminarul în cauză a fost organizat de secţia Economie a Consiliului raional Făleşti în parteneriat cu ONG ProRuralInvest.
Seminarul vizat a fost organizat în cadrul proiectului „ Suport în utilizarea remitenţelor pentru crearea noilor afaceri şi locuri de muncă ”, finanţat de Comisia Europeană și Agenţia de Dezvoltare a Republicii Cehe și implementat de către Caritas Republica Cehă în parteneriat cu ONG “ProRuralInvest". Obiectivul specific al Proiectului este cultivarea spiritului antreprenorial pentru 900 migranţi şi beneficiari de remitenţe din Moldova, precum şi utilizarea remitenţelor pentru crearea afacerilor private.
Astfel, participanţii la seminar au avut ocazia să primească instruire la următoarele module:
1. Identificarea ideii optime de afaceri;
2. Aspecte legale ale antreprenoriatului;
3. Planificarea Afacerii;
4. Surse de finanţare a afacerii;
5. Gestionarea financiară a afacerii ( contabilitate şi impozitare );
Accentuăm asupra faptului că, orice persoană migrantă ori beneficiar de remitenţe care doreşte să iniţeze o afacere şi are nevoie de un business plan, poate beneficia de asistenţă gratuită de la experţii ONG-ului ProruralInvest.
Contact la tel. (259)2-29-15, secţia Economie.
- Detalii
- Accesări: 1626
Cursuri de instruire pentru agenţii economici
Secţia Economie şi Atragere a Investiţiilor în parteneriat cu Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii organizează în zilele de 16-17 mai, 2012 în sala de şedinţă a Primăriei cursuri de instruire în domeniul legislaţiei muncii prin programul Gestionarea Eficientă a Afacerii ( GEA ). Programul vizat este destinat antreprenorilor de orice vîrstă ce practică activităţi economice sub orice formă de organizare juridică, care doresc să-şi sporească abilităţile în domeniul antreprenorial pentru asigurarea eficientă a afacerii proprii.
Cursurile sunt gratuite cu caracter aplicativ şi sunt dirijate de traineri-consultanţi de înaltă calificare cu experienţă majoră.
Persoanele cointeresate urmează să telefoneze la nr. de tel. ( 259 ) 22915, Secţia Economie şi Atragerea a Investiţiilor.
- Detalii
- Accesări: 1321
CONCURSUL PLANURILOR DE AFACERI (ediţia a II-a)
Asociaţia Femeilor de Afaceri din mun. Bălţi, în calitate de partener regional al Reprezentanţei WINROCK în Moldova a lansat Concursul Planurilor de Afaceri ediţia a II –a.
Acest concurs îşi propune creşterea potenţialului antreprenorial în rândul tinerilor, prin dezvoltarea culturii antreprenoriale, îmbunătăţirea competitivităţii şi facilitarea accesului la resurse financiare necesare iniţierii/dezvoltării propriilor afaceri.
La Concurs pot participa tineri cu virsta de 18-35 ani din regiunea de nord, care lansează sau extind afacerea proprie şi vor prezenta un plan de afaceri bine argumentat.
Condiţii de participare la concurs:
-
potenţial de lansare/extindere a afacerii,
-
viziune strategica de dezvoltare a afacerii,
-
lansarea de produse şi servicii noi,
-
crearea locurilor noi de munca în urma lansării/extinderii afacerii este condiţie obligatorie.
Procesul de selectare se va desfăşura în 3 etape.
I-a etapa, depunerea mini-planurilor de afaceri, termen limită 06 mai, 2012
II-a etapa, instruire şi consultanţă în elaborarea planurilor de afaceri, perioada 10-25 mai
III-a etapa, depunerea Planurilor de Afaceri, termen limita 11 iunie, 2012
Câştigătorii finali vor beneficia de granturi sub forma de echipament.
Dosarele se vor depune în format electronic sau pe suport de hârtie la adresa: MD-3100, mun. Balti, str. Sadoveanu,2, Asociatia Femeilor de Afaceri; e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Detalii primiţi la tel. 231/60895, sau www.afa.md
persoana de contact Dragoş Grosu.
Pentru informații despre modul de desfășurare a prezentului concurs accesați Regulamentul
http://www.afa.md/media/files/regulament_cu_anexe_aprilie_2012.doc
- Detalii
- Accesări: 1432