Aviz
cu privire la anunţarea concursului privind ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal pentru rapoarte şi analiză în sistemul bugetar în cadrul Direcţiei Generale Finanţe şi Economie
În baza Legii cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04 iulie 2008 şi în conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Consiliului raional Făleşti, anunţă concursul pentru funcţia publică vacantă de de specialist principal pentru rapoarte şi analiză în sistemul bugetar, în cadrul Direcţiei Generale Finanţe şi Economie
Scopul general al funcţiei: evidenţa contabilă a executării bugetului raional, suportul metodologic.
Sarcinile de bază:
- exercită controlul asupra stării evidenţii contabile şi întocmirea dărilor de seamă privind executarea bugetelor locale şi îndeplinirea devizului de cheltuieli a instituţiilor bugetare;
- evidenţa contabilă a executării bugtului raional;
- acordă ajutorul metodologic şi practic executorilor de buget în problemele ce ţin de evidenţa contabilă şi întocmirea dărilor de seamă privind executarea bugetelor locale şi îndeplinirea devizului de cheltuieli a instituţiilor publice
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• posedarea limbii române şi limbii ruse;
• neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă
• lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice:
Studii: universitare în domeniul contabilităţii.
Experienţă profesională:
- 1 an în domeniul contabilităţii, preferabil experienţă în serviciul public.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea ordinii de organizare şi funcţionare a autorităţilor administraţiei publice ;
- Abilităţi de utilizare a calculator: Word, Excel,Internet;
Abilităţi:
- organizatorice, de comunicare, de consultare, de lucru cu documentele şi informaţia, analiză şi sinteză, lucru în echipă,.
Atitudini/Comportamente: responsabilitate, disciplină, punctualitate, spirit de iniţiativă .
Persoanele interesate pot depune Dosarul de concurs care va conţine:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă
e) certificat medical
f) declaraţia pe propria răspundere precum că nu are antecedente penale.
Bibliografia concursului
• Constituţia Republicii Moldova
- Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Legea privind accesul la informaţie nr.982-15 din 11.05.2000 .
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă
- Codul Mucii al Republicii Moldova nr.154 din 28.03.2003
- Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici
• Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea contabilităţii nr. 113-XVI din 27.04.2007
- Instrucţiune cu privire la evidenţa contabilă în contabilităţil ecentralizae din cadrul primăriilor, satelor (comunelor), oraşelor nr. 95 din 19.07.2010
- Instrucţiune privind evidenţa contabilă în instituţiile publice nr. 93 din 19.07.2010.
- Legea privind finanţele publice locale nr. 397-XV din 16.10.2003
- Legea cu privire la sistemul bugetar şi procesul bugetar nr. 847 din 24.05.1996
Data limită de depunere a dosarului la concurs – 01 august 2013, inclusiv.
Documentele se vor prezenta la adresa: Ştefan cel Mare 50, biroul 212.
Persoana de contact – Jachina Inga, bir. 212 , telefon –(0259 ) 2-34-57.