Invitaţie la implicare în Săptămâna Naţională a Voluntariatului 2016
În perioada 17 – 23 octombrie 2016 se va desfășura Săptămâna Națională a Voluntariatului (SNV) 2016 “Hai în gaşca voluntarilor!”, ediția a X-a.
SNV este evenimentul anual naţional de promovare a voluntariatului care mobilizează cel mai mare număr de organizaţii şi cetățeni pentru a promova voluntariatul şi implicarea civică a comunităţii. Evenimentul este inclus în art. 15 pct. (2) lit. a) din Legea Voluntariatului Nr. 121 din 18.06. 2010. Pe parcursul unei săptămâni se realizează de către autorităţi publice, instituţii publice, organizaţii ale societăţii civile și grupuri de inițiativă în parteneriat cu mass-media, business-ul, persoane publice etc. campanii de sensibilizare, dezbateri pe domeniul voluntariat, acţiuni de caritate, acţiuni de salubrizare, şezători, acţiuni de sănătate, instruiri etc. M ai multă informație găsiți în Raportul Săptămânii Naționale a Voluntariatului (SNV) 2015 și Calendarul de activități SNV 2015.
Invităm doritorii să se implice cu activități în Săptămâna Națională a Voluntariatului, să descarce Formularul de participare SNV 2016 , să-l completeze şi să-l trimită până pe data de 10 octombrie 2016, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Menționăm că activitățile planificate vor fi incluse în Raportul SNV 2016 și în Calendarul de activități SNV 2016 care va fi prezentat mass-mediei locale și naționale.
Evenimentul este organizat de Coaliţia pentru promovarea legii şi activităţilor de voluntariat şi susţinut prin proiectul „SNV 2016 – Hai în gașca voluntarilor” din cadrul Programului de Granturi 2016 al Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova.
Pentru mai multe informaţii contactaţi:
Viorica HAREA, Coordonatoare Raională SNV Fălești
Centrul de Creație și Agreement pentru Copii și Tineri ”L. Găină”
Tel.: 0259 222 64 sau 067 131 674
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Detalii
- Accesări: 2627
Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de psiholog la Centrul de asistenţă specializată şi formare continuă „Casa Speranței”
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de psiholog la Centrul de asistenţă specializată şi formare continuă „Casa Speranţei” din or. Fălești (2 unități)
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului, biroul nr. 108, telefon de contact: 0-259-2-49-52.
Dosarul va conţine:
- cerere de participare,
- diploma de studii,
- copia buletinului de identitate însoţită de fişa personală,
- CV (curriculum vitae),
- copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de psiholog cu studii în psihologie.
Bibliografia concursului:
- Codul familiei
- Codul civil
- Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale:
- Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială ,
- Legea n.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor– 17 octombrie 2016
- Detalii
- Accesări: 3075
Direcţia Asistenţa Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului Făleşti anunţă concurs la ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în acordarea ajutoarelor materiale din FLSSP
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009.
Denumirea autorităţii publice: Direcţia Asistenţa Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului Făleşti
Sediul autorităţii publice: or. Făleşti, str. Ştefan cel Mare 50
Data limită de depunere a dosarelor de participare - 17 octombrie 2016, ora 17.00
Persoana responsabilă de primirea actelor – Scripniciuc Inna
Tel. 0 259 2 49 52
Web site: www.daspfc-falesti.org
Denumirea funcţiei publice vacante:
Specialist principal în acordarea ajutoarelor materiale din Fondul Local de Susţinere Socială a Populaţiei
Scopul general al funcţiei
Distribuirea mijloacelor fondurilor locale de susţinere socială a populaţiei prin acordarea ajutorului material solicitanţilor ale căror familii sînt afectate de sărăcie în cea mai mare măsură
- Detalii
- Accesări: 3072
Pericol de răspîndire a virusului de Pesta Porcină Africană discutat la ședința comisiei antiepizootice
La 27 septembrie curent, în sala de ședințe a Consiliului raional a avut loc ședința comisiei raionale antiepizootice la care s-a discutat pericolul de răspîndire a virusului de pesta porcină africană. Dl Balica Eduard , șeful Direcției raionale pentru Siguranța alimentelor a informat primarii și serviciile desconcentrate prezente la ședință despre cauza apariției virusului dat, sursele de contaminare cît și măsurile de prevenire a răspîndirii bolii.
De menționat că pe teritoriul Ucrainei, recent, au fost depistate 16 focare de pesta porcină africană, acestea fiind înregistrate în nemijlocită apropiere de frontiera țării noastre, astfel existînd un risc sporit ca Peste Porcină să treacă în Republica Moldova.
Pesta Porcină Africană (P.P.A.) este o boală virală, extrem de contagioasă, care afectează deopotrivă porcii domestici şi pe cei sălbatici, fiind răspândită la nivel global. Boala nu este transmisibilă la om, dar poate genera pierderi economice de mari proporţii.
- Detalii
- Accesări: 2454
Conferința de Orientare Start a Programului Novateca la Fălești
Programul național Novateca, în cooperare cu Secția Cultură și Turism și Biblioteca publică raională „M.Eminescu”, au organizat pe data de 22 septembrie curent la Fălești Conferința de Orientare pentru bibliotecile publice din opt localități ale raionului, care au aderat la Program în 2016. Conferința a avut drept scop familiarizarea reprezentanților din bibliotecile selectate – bibliotecari, primari, șeful și specialistul pentru biblioteci ai Secției Cultură și Turism cu scopul și cerințele programului Novateca, aspectele logistice ale dotării cu echipament a bibliotecilor, cât și cu oportunitățile de dezvoltare profesională a bibliotecarilor. La Conferință au mai participat specialistul coordonator pentru dezvoltarea bibliotecilor în cadrul Programului Novateca Igor Mironiuc, Lilia Rogut, formator al Centrului de Excelență profesională a Bibliotecii municipale „E. Coșeriu” din Bălți, reprezentanți ai mijlocelor mass media din raion.
În cuvântul său întroductiv moderatoarea activității Elena Negoiță, formator al Centrului de Formare și Instruire în cadrul Bibliotecii publice raionale „M.Eminescu” a menționat, că pînă la moment în familia mare a Programului Novateca au aderat deja 800 biblioteci publice din țară și 80% din cele 53 biblioteci publice din raion, care au fost dotate cu echipament modern (calculatoare, imprimante, scanere) pentru a facilita transformarea lor în centre comunitare vibrante capabile să ofere cetățenilor acces public gratuit la internet și o gamă largă de servicii inovatoare. În acest scop bibliotecarii au fost instruiți în utilizarea calculatorului și a internetului, au învățat ce presupune conceptul de bibliotecă modernă și au aflat cum să creeze și să presteze noi servicii de bibliotecă.
- Detalii
- Accesări: 2997