Ședința de lucru cu managerii serviciilor sociale
Recent s-a desfășurat ședința de lucru cu managerii servicilor sociale, în cadrul căreia au fost discutate cele mai stringente întrebări:
- Cu privire la participarea managerilor de servicii la planificarea bugetară, implicarea în gestionarea eficientă a resurselor financiare;
- Completarea raportului privind statele de personal și efectivul de personal din instituțiile bugetare.
S-au discutat posibilitățile de prestare a serviciilor de zi și a programelor orientate de prevenire în perioada pandemiei și a modalităților de prevenire a infecției cu COVID 19 a beneficiarilor din serviciile de tip rezidențial. La finalul ședinței s-a decis: ca managerii serviciilor să participe activ la planificarea bugetară, să completeze raportul FD -050 care v-a facilita cunoașterea și gestionarea mai eficientă a bugetului serviciului, să fie monitorizate strict vizitele persoanelor străine și a rudelor în zilele de odihnă, pentru a evita infectarea beneficiarilor din serviciile de plasament cu COVID -19, de intensificat activitățile de prevenire cu COVID-19.
La inițiativa vicepreședintelui raionului, domnul Tambur Veaceslav , s-a ascultat opinia managerilor cu privire la necesitățile de procurare și modul de prioretizare a necesităților,oportunități de identificare a resurselor financiare pentru buna desfășurare a activității serviciilor.
- Detalii
- Accesări: 694
Monitorizarea lucrărilor de întreținere a drumurilor publice locale
La 18 august curent, domnul Mihai PRODAN, vicepreședintele raionului de comun cu specialiștii secției Construcții Gospodărie Comunală și Drumuri în cadrul vizitei în teritoriu au examinat calitatea lucrărilor executate de plombare a gropilor ale îmbrăcămintei rutiere din beton asfaltic a drumului L 249 „Catranîc – Ișcălău – G63”, executate în conformitate cu Programul de întreținere și reparație a drumurilor publice locale pentru anul 2020.
Lucrările se execută în baza contractului încheiat între Consiliul raional și S.A. „Drumuri - Bălți” pentru lucrări de întreținere a drumurilor publice locale.
- Detalii
- Accesări: 534
Cursul de instruire în pilotarea indicatorilor de îngrijire alternativă a copilului
În perioada 17-19 august curent, angajații din cadrul Direcției Generale Asistență Socială Protecție a Familiei și Copilului au participat la cursul de instruire în pilotarea indicatorilor de îngrijire alternativă a copilului în cadrul căruia participanții s-au familiarizat cu indicatorii de îngrijire alternativă a copilului, instrumentele electronice de înregistrare, agregare, raportare și vizualizare a datelor pentru pilotarea indicatorilor și procesul de pilotare, organizat de către Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale în parteneriat cu Palladium Internațional în cadrul proiectului ,,Date pentru Impact: Valorificarea puterii datelor în beneficiul copilului”.
Sesiunile respective au fost dedicate exercițiilor și aplicațiilor practice, care vin să faciliteze cunoașterea de către cursanți a indicatorilor, componenței instrumentelor electronice de pilotare și legăturii dintre indicatori și instrumente. Aplicațiile practice au fost utilizate pentru a dezvolta abilități în domeniul completării registrelor din cadrul instrumentelor de pilotare și a facilita înțelegerea modului în care se generează rapoartele și graficele. Cursul a fost finalizat cu discuții recapitulative și cu agrearea pașilor următori, precum și cu o scurtă evaluare a satisfacției cursanților în ce privește instruirea în ansamblu.
- Detalii
- Accesări: 574
Rezultatele concursului funcției publice vacante din 17.08.2020
- Detalii
- Accesări: 1048
Reuniuni metodice
Specialiștii responsabili de învățământul primar și disciplinele școlare: matematica, fizica și educație plastică din cadrul Direcției Generale Educație au dat startul la 17 august curent, tradiționalelor reuniuni metodice.
Reuniunile metodice reprezintă activități cu caracter informațional, în cadrul cărora specialiștii la disciplinele școlare și cadrele didactice din instituțiile de învățământ general discută asupra obiectivelor realizate în anul școlar 2019-2020, soluții la problemele cu care se confruntă, precum și prevederile și reglementările noi din domeniul educațional, direcțiile prioritare în activitate pentru anul școlar 2020-2021.
În anul curent, subiectul principal pus în discuție la reuniunile metodice au fost reglementările speciale privind organizarea anului de studii 2020-2021, în contextul situației epidemiologice privind COVID-19.
- Detalii
- Accesări: 766