Detalii: https://cariere.gov.md/ro/job/specialist-superior-in-cadrul-sectiei-administratie-publica/17432
- Detalii
- Accesări: 764
Termenul limită de depunere a dosarelor de participare 06.06.2022 – 05.07.2022 , ora 17.00.
Persoana responsabilă de primirea actelor: Rodica Dreglea, specialist principal SMRU, Tel. 025923285;
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale aprobat prin ordinul Ministerului Educației al Republicii Moldova nr. 163 din 23.03.2015, cu modificările ulterioare:
La funcția de director poate candida persoana care întrunește următoarele condiții:
- deține cetățenie RM;
- are studii superioare universitare;
- are o vechime de activitate didactică de cel puțin trei ani;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 de ani; - cunoaște limba română;
- este apt(ă) din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. l), m), și n) din Codul muncii.
- Detalii
- Accesări: 954
Termenul limită de depunere a dosarelor de participare 14.04.2022 – 13.05.2022 , ora 17.00.
Persoana responsabilă de primirea actelor: Rodica Dreglea, specialist principal SMRU, Tel. 025923285;
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale aprobat prin ordinul Ministerului Educației al Republicii Moldova nr. 163 din 23.03.2015, cu modificările ulterioare:
La funcția de director poate candida persoana care întrunește următoarele condiții:
- deține cetățenie RM;
- are studii superioare universitare;
- are o vechime de activitate didactică de cel puțin trei ani;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 de ani;
- cunoaște limba română;
- este apt(ă) din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. l), m), și n) din Codul muncii.
- Detalii
- Accesări: 885
- Detalii
- Accesări: 970
- Turcu Ghenadie
- Ijițchi Lilia
- Roman Grigore
Concursul va avea loc la data de 4 noiembrie 2021, ora 1000, în sala de ședințe a Consiliului raional Fălești.
Comisia de concurs
- Detalii
- Accesări: 936
Scopul general al funcţiei: Asigurarea juridică a activității Președintelui raionului și Aparatului acestuia, respectarea uniformă a legislației de către autoritatea executivă a Consiliului raional.
Sarcinile de bază:
1. Asigurarea unui management eficient al activității Serviciului Juridic;
2. Asigurarea respectării legislației în vigoare în activitatea autorităților publice de nivelul II;
3. Acordarea asistenței juridice specialiștilor din Aparatul Președintelui raionului, subdiviziunilor Consiliului raional, primăriilor, cetățenilor primiți în audiență;
4. Participarea și susținerea în ședințele Consiliului raional, în comisiile consultative a proiectelor de decizii ale Consiliului raional initiate de Președintele raionului și prezintă în ședința consiliului, în caz de necessitate, a precizărilor în probleme ce țin de competență;
5. Participarea la examinarea sesizărilor adresate Președintelui raionului și Consiliului raional din partea OTB al Cancelariei de Stat, Agenției Achiziții Publice, Procuratură, etc;
6. Reprezentarea intereselor Consiliului raional și Președintelui raionului în instanțele judiciare, organelor de stat, relațiile cu persoanele fizice și juridice;
7. Participarea la elaborarea proiectelor de acte administrative emise de Consiliul raional, Președintele raionului;
8. Efectuarea sistematizării, evidenței și păstrării actelor legislative și normative.
- Detalii
- Accesări: 1113