Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la realizarea concepţiei unice de dezvoltare a Relaţiilor Funciare pe întreg teritoriul raionului, indiferent de forma organizaţională-juridică, tipul de proprietate asupra pământului şi hotarele administrativ-teritoriale.
Sarcinile de bază:
- Implementarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare şi cadastru;
- Controlul asupra folosirii raţionale a terenurilor;
- Executarea procedurilor de ţinere a cadastrului funciar şi monitoringul terenurilor;
- Coordonarea proiectelor de organizare a teritoriului şi planurilor cadastrale;
- Diseminarea legislaţiei funciare şi acţiunilor orientate spre îmbunătăţirea folosirii şi protecţiei pământurilor, acordarea consultațiilor în problemele relațiilor funciare şi cadastru;
- Organizarea studiilor primarilor şi specialiştilor primăriilor, conducătorilor întreprinderilor agricole, inclusiv a gospodăriilor ţărăneşti în chestiunile reglementării regimului proprietăţii funciare, dreptului funciar şi reformei funciare.
Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- cunoaşterea limbii de stat;
- are capacitatea deplină de exerciţiu;
- neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă ;
- în ultimii trei ani, nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s – a dispus această interdicţie;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie ;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată.
Cerinţe specifice
- Studii superioare, de licenţă, preferabil în domeniul cadastru, geodezie și relații funciare.
- experienţă profesională în domeniul relaţii funciare şi cadastru, preferabil experienţă în serviciul public.
- abilităţi de utilizare a calculatorului.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu de activitate;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice de nivelul I şi II;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Utilizarea tehnologiilor Informaţionale avansate ca: MapINFO, Sisteme de poziţionare prin GPS, utilizarea resurselor informaţionale de specialitate geoportal.md şi a bazei de date Cadastrul bunurilor imobiliare prin accesare www.cadastru.md.
- Cunoaşterea limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit şi limba engleză vorbit la nivel mediu.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă, argumentare, competenţă profesională, responsabilitate.
Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Candidaţii vor depune dosarul de concurs pînă la data de 5 iulie 2018 inclusiv, care va conţine:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) documentele care atestă prestarea voluntariatului;
f) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere precum că nu are antecedente penale;
g) certificat medical (forma 086);
h) cv – ul candidatului.
Copiile documentelor se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor sau pot fi autentificate de notar.
Documentele se prezintă la adresa: or. Făleşti, Ştefan cel Mare 50, tel: 0(259)2-23-90
Bibliografia concursului
- Constituţia Republicii Moldova;
- Codul Funciar nr. 828 din 25.12.1991 (publicat : 04.09.2001 în Monitorul Oficial Nr. 107).
- Acte normative :
- Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998;
- Legea 198 din 15.05.2003 cu privire la arenda în agricultură;
- Legean 91 din 05.04.2007 privind terenurile proprietate publică şi delimitarea lor;
- Legea cu privire la zonele și fișiile de protectie a apelor rîurilor și bazinelor de apa, n440-XIII din 27.04.95;
- Lege 108 din 11.05.2012 pentru modificarea Codului funciar nr. 828-XII din 25 decembrie 1991;
- Legea nr.1308 din 25.07.1997 privind preţul normativ şi modul de vînzare-cumpărare a pămîntului;
- Legea 158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
- Legea 25 din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- HotărîreaGuvernului nr. 1428 din 16.12.2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la vînzarea-cumpărarea terenurilor;
- HotărîreaGuvernului n 72 din 30.01.2004 privind implementarea Legii cu privire la arenda în agricultură;
- Hotărîrea Guvernului n 1451 din 24.12.2007 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de atribuire, modificare a destinaţiei şi schimbul terenurilor.