La 5 iulie curent, la orele 10:00 în sala de ședințe a Consiliului raional s-a desfășurat ședința ordinară a Consiliului rational.
Ședința a fost prezidată de Domnul Vasile Cireș, consilier raional. La ședință au fost prezenți 27 din 33 de consilieri raionali, reprezentanți ai Consiliului raional, ai serviciilor desconcentrate/descentralizate și primarii satelor și comunelor din raion. În cadrul ședinței au fost examinate chestiunile:
- Cu privire la corelarea şi rectificarea bugetului raional pentru anul 2018.
- Cu privire la demisia din funcție a dlui Ion Ionesie și numirea în funcție a dnei Nina Sceastlivîi.
- Cu privire la repartizarea surselor financiare din componenta raională pentru educaţie.
- Cu privire la repartizarea surselor financiare din fondul pentru educaţie incluzivă a bugetului raional.
- Cu privire la lichidarea Instituției Publice Gimnaziul ”Grigore Căruntu” și înființarea unei filiale a Liceului Teoretic ”Ion Creangă”.
- Cu privire la completarea anexei la decizia Consiliului raional 06/7 din 28.09.2017.
- Cu privire la organizarea și funcționarea Centrului de Creație și Agrement pentru Copii și Tineret ”Lora Găină”.
- Cu privire la aprobarea regulamentului privind organizarea și desfășurarea Programului de Granturi pentru organizațiile de tineret și a concursului local de proiecte pentru grupurile de inițiativă ale tinerilor.
- Cu privire la efectuarea controlului medical al recruților și încorporarea în serviciul militar în termen sau în cel cu termen redus și serviciul civil în toamna anului 2018 – iarna anului 2019.
- Cu privire la activitatea Secției Administrativ-Militare în anul 2017.
- Cu privire la activitatea IMSP ”Centrul de Sănătate Bocşa” în anul 2017.
- Cu privire la activitatea IMSP “Centrul de Sănătate Glinjeni” în anul 2017.
- Cu privire la casarea unor bunuri materiale raportate la mijloace fixe aflate în gestiunea IMSP „Centru de Sănătate Glinjeni”.
- Cu privire la casarea unor bunuri materiale raportate la mijloace fixe aflate în gestiunea Gimnaziului „Eugen Coşeriu” s. Catranîc.
- Cu privire la casarea unor bunuri materiale raportate la mijloace fixe aflate în gestiunea Direcţiei Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului.
- Cu privire la conferirea gradului de calificare Dnei Silvia Matasî.
- Cu privire la modificarea regulamentului de Aparatului Președintelui raionului aprobat prin decizia Consiliului raional Fălești nr.01/15 din 07.03.2013.
- Cu privire la casarea unor bunuri materiale raportate la mijloace fixe aflate în gestiunea Secției Cultură și Turism.
- Cu privire la aprobarea materialelor de delimitare a unui teren proprietate publică.
- Cu privire la achitarea prejudiciului cauzat prin retragerea temporară a unor terenuri agricole.
- Cu privire la pregătirea către campania de recoltare a culturilor cerealiere de I grupă și a culturilor tîrzii în condițiile anului 2018.
- Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului raional şi al Aparatului Preşedintelui raionului Făleşti pe trimestrul III al anului 2018.
- Cu privire la activitatea Întreprinderii Municipale ”Biroul de Proiectare și Sistematizare al Consiliului raional Fălești” în anul 2017.
- Cu privire la acordarea ajutorului material.
- Cu privire la abrogarea deciziei Consiliului raional nr. 05/17 din 15.06.2017.
În urma aprobării deciziei privind încetarea raporturilor de muncă a Domnului Ion Ionesie ca șef interimar al Centrului de Sănătate Fălești, Doamna Iraida BÎNZARI, președintele raionului i-a oferit un buchet de flori pentru faptul că a activat 45 de ani în domeniul medicinii, exprimând cuvinte de recunoștința pentru aportul în dezvoltarea medicinii primare din raion.