- Scopul general al funcţiei:
Coordonează, îndrumă, controlează şi răspunde de întreaga activitate – financiară la nivel de primărie, Consiliu local. - Sarcinile de bază:
- elaborarea bugetului primăriei;
- asigurarea estimărilor veridice şi economice argumentate ale veniturilor şi cheltuielilor bugetare;
- perfectarea şi întocmirea documentelor necesare pentru contractarea achiziţiilor publice;
- asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile;
- calcularea şi achitarea salariilor;
- întocmirea şi prezentarea dărilor de seamă;
- organizarea şi exercitarea controlului financiar, preventiv şi de gestiune.
- Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
La concurs pot participa persoanele care întrunesc următoarele criterii:
- Deţin cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limba de stat;
- Studii superioare de licenţă sau echivalente (medii speciale) în domeniul contabilităţii (cunoaşterea programelor WORD,EXCEL, pentru funcţia de contabil şef );
- N-au atins vîrsta necesară obţinerii dreptului de pensionare pentru limita de vîrstă (cel puţin 4 ani);
- Cunosc legislaţia în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator (obligatoriu);
- Nu au antecedente penale;
- Documente ce urmează a fi prezentate:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copia diplomei de studii;
- Certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specialitate (dacă sînt);
- Copia (extrasul) carnetului de muncă;
- Cazierul judiciar, va fi înlocuit cu declaraţie pe propria răspundere.
Data limită de depunere a dosarului de concurs 14 ianuarie 2016
- Bibliografie recomandată pentru concursul la funcţia publică vacantă de contabil şef în cadrul Primăriei satului Horeşti:
- Constituţia Republicii Moldova, adoptată la 29.07.1994
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
- Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.331 din 28.05.2012 privind salarizarea funcţionarilor publici.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
Acte normative în domeniul de specialitate la funcţia de contabil şef:
- Legea nr.397-XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale;
- Codul Fiscal al Republicii Moldova nr.1163 din 24.04.1997 (în special Titlul VI şi VII şi Legile pentru punere în aplicare a Titlurilor VI şi VII);
- Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007 cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărîrea Guvernului nr.998 din 20.08.2003 „Privind activitatea serviciului de colectare a impozitelor şi taxelor locale din cadrul primăriei”.
Informaţii suplimentare la tel. (0259) 77-0-12 ; (0259)77-1-12