Seminar privind avantajele parcursului European pentru Republica Moldova
La 26 februarie curent în sala de ședințe a Consiliului raional a avut loc un seminar în cadrul Platformei Naționale a Republicii Moldova a Parteneriatului Estic al Forumului Societății Civile cu genericul: ,,Avantajele parcursului European pentru Republica Moldova”.
Pentru cei prezenți cu un raport despre avantajele parcursului european a venit Dl Eugen Roșcovanu , președintele Asociației Micului Business, membru al grupului de lucru ,,Integrare economică și convergențe cu politicile Uniunii Europene” al Forumului Societății Civile al Comisiei Uniunii Europene.
Scopul seminarului a fost informarea mediului de afaceri din raion despre perspectivele avantajoase deschise de Acordul de Asociere cu Uniunea Europeană și ale Zonei de Liber Schimb, Aprofundat și Cuprinzător.
La întrunire au fost prezenți oameni de afaceri din agricultură, alimentație, construcție, industria locală, comerț intern și extern din domeniile prioritare din raion, care au elaborat un set de propuneri constructive întru stimularea businessului local, crearea de noi locuri de muncă și fortificarea bugetului local și național.
- Detalii
- Accesări: 2456
Biroul Comun de Informații și Servicii în primăria Făleștii Noi
De serviciile Biroului Comun de Informaţii şi Servicii la data de 26 februarie curent au beneficiat specialiștii din cadrul Aparatului primăriei și cetăţeni din localitate, în domeniile: angajarea în cîmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat.
- Detalii
- Accesări: 3476
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de șef serviciu îngrijire socială la domiciliu
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de șef serviciu îngrijire socială la domiciliu
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul Raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului , biroul nr. 108, telefon de contact:0259/ 2-49-52
Dosarul va conţine:
- cerere de participare;
- diploma de studii;
- copia buletinului de identitate insoţită de fişa personal;
- CV (curriculum vitae);
- copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de şef serviciul îngrjire socială la domiciliucu studii în asistenţă socială, pedagogie, drept.
Bibliografia concursului:
-Codul familiei;
-Codul civil;
-Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale;
-Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială;
-Legea nr.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor –29 februarie 2016
- Detalii
- Accesări: 3775
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului Făleşti anunţă concurs repetat pentru ocuparea funcției vacante de asistent social în primăria Ciolacu Nou
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului Făleşti anunţă concurs repetat pentru ocuparea funcției vacante de asistent social în primăria Ciolacu Nou
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul Raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului , biroul nr. 108, telefon de contact:0259/ 2-49-52
Dosarul va conţine:
- cerere de participare;
- diploma de studii;
- copia buletinului de identitate insoţită de fişa personal;
- CV (curriculum vitae);
- copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de asistent social comunitar cu studii în asistenţă socială, pedagogie, drept.
Bibliografia concursului:
-Codul familiei;
-Codul civil;
-Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale;
-Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială;
-Legea nr.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor –29 februarie 2016
- Detalii
- Accesări: 2604
Antrenamente la protecția civilă
La 18 februarie curent în raionul Fălești au fost organizate și desfășurate antrenamente la protecția civilă, în cadrul cărora s-a verificat nivelul de pregătire a formațiunilor protecției civile. De menționat că serviciul de înștiințare a reacționat promt și s-a descurcat cu sarcinile puse. Toate persoanele implicate la antrenamente s-au prezentat în termen la Consiliul raional. În continuare s-a desfășurat ședința Comisiei Situații Excepționale în cadrul căreia au fost discutate așa chestiuni ca: pregătirea formațiunilor medicale ale Protecției Civile, acordarea ajutorului material, demersul Comisiei Situații Excepționale Natalievca.
De menționat, că în cadrul ședinței președintele Comisiei Situații Excepționale Dna Iraida Bînzari a specificat, că este foarte necesar de a schimba atitudinea față de nivelul de pregătire a formațiunilor medicale ale protecției civile și în acest caz responsabilitatea revine primarilor și instituțiilor medicale din teritoriu.
Pe marginea chestiunilor examinate au fost luate deciziile respective.
- Detalii
- Accesări: 2912