Actualităţi  

   
baner apa canalizare
logo presedentia
logo parlament
logo guvern
rsal
dgaspfcf
ANDNORD
CEC
diasp
ast fl 3

 Domnul Vladimir TABÎRȚĂ, vicepreședintele raionului, specialiștii din cadrul Consiliului raional și reprezentanții serviciilor desconcentrate au efectuat o vizită de lucru în primăria Logofteni. Vizita a început în satul Moldovanca, în sediul căminului de cultură unde s-au adunat cetățenii din localitate. În cadrul ședinței, de către cetățeni au fost ridicate întrebări privind valorizarea, calcularea și indexarea pensiilor,  modul de atribuire a biletelor de tratament în cadrul instituțiilor balneo-sanatoriale, acordarea ajutorului material pentru perioada rece a anului.
 Din partea cetățenilor au parvenit solicitări către conducerea raionului  de a susține financiar  la construcția blocului sanitar și a sistemei de canalizare în scopul păstrării instituției  de educație timpurie din sat. Cetățenii din satul Logofteni au menționat că sunt afectați de problema depozitării deșeurilor organice spontane și neautorizate în teritoriu, amenajarea unei treceri pentru copii pe drumul central al satului Logofteni către instituția de învățământ și demolarea pilonilor de telefonie fixă care sunt la fel avariați. Domnul  vicepreședinte al raionului a vizitat Oficiul Medicilor de Familie Moldovanca, unde a înaintat recomandări privind crearea condițiilor bune de activitate în scopul prestării serviciilor medicale de calitate.

Galerie foto

 Cu o vizită de lucru în primăria Pînzăreni, la data de 26 iunie s-a aflat președintele raionului Doamna Iraida Bînzari însoțită de specialiștii secțiilor și direcțiilor Consiliului raional. Doamna președinte s-a familiarizat cu situația existență în teritoriu, efectuînd vizite la Oficiul Medicilor de Familie, Gimnaziul „Nicolae Dabija”, Casa de Cultură, Oficiul poștal.

 În cadrul ședinței de totalizare, la care au fost prezenți președintele raionului, vicepreședintele raionului,  primarul comunei Pînzăreni, colaboratorii Consiliului raional, ai primăriei Pînzăreni, reprezentanții serviciilor desconcentrate și managerii instituțiilor din teritoriu au fost prezentate informațiile privind starea lucrurilor din domeniul educație, asistență socială, finanțe, construcție și reparația drumurilor, agricultură și cultură.

 La 19 iunie curent, Doamna Iraida BÎNZARI,  președintele raionului a întreprins o vizită de lucru în primăria Mărăndeni. De comun cu specialiștii Consiliului raional și reprezentanții serviciilor desconcentrate, Doamna președinte s-a  familiarizat cu starea de lucruri  din toate domeniile. Au  fost vizitate  instituțiile de menire social-culturală, sediul farmaciei nou deschise.

 La ședința de totalizare au fost prezenți și funcționarii primăriei, managerii instituțiilor publice din teritoriu, specialiștii Consiliului raional care au informat  președintele raionului  despre situația existentă și problemele identificate pe domenii. Cu referire la problemele identificate, Doamna Iraida a venit și cu unele recomandări referitor la îmbunătățirea  activității autorității publice locale și a instituțiilor publice prin comasarea bibliotecii publice sătești cu biblioteca din cadrul gimnaziului, fiind propusă transferarea acesteia în sediul bibliotecii gimnaziului, în scopul acordării serviciilor de bibliotecă de calitate pentru elevi și cetățenii din localitate. Totodată a fost sugerată ideea creării unui loc de agrement pentru copii și adulți în centrul satului.  Ca dovadă a conlucrării eficiente a Consiliului raional cu primăria Mărăndeni  au fost  alocate surse financiare pentru reparația blocului sanitar la gimnaziul Mărăndeni,  în viitorul apropiat se va contribui financiar si la reparația capitală a acoperișului gimnaziului. 

antr an Consiliul raional Făleşti vă invită la gala festivă de premiere „Cel mai bun antreprenor al anului 2017”
Locul: or. Fălești, str. Stefan cel Mare, 52  Palatul de Cultură ”Mihai Volontir”
Data: 21.06.2018, ora 10,00

 Concursul reprezintă evenimentul de referinţă pentru aprecierea succeselor antreprenorilor locali, înregistrate pe parcursul unui an, în cadrul a 10 nominalizări: antreprenorii anului în sferele de producere, agricultură, construcţii, alimentaţia publică, comerţ, cei mai buni antreprenori din rândul tinerilor şi femeilor, pentru cel mai mare aport la bugetul local, pentru cele mai multe locuri de muncă nou create, cel mai bun meşter popular.

 La acest eveniment sunt invitaţi atât participanţii la concurs, cât şi alţi agenţi economici şi persoane fizice interesate.