Se anunţă concurs repetat pentru ocuparea funcţiei vacante de asistent social comunitar în primăria com Ciolacu Nou
Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului Făleşti anunţă concurs repetat pentru ocuparea funcţiei vacante de asistent social comunitar în primăria com Ciolacu Nou.
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei şi Copilului, biroul nr. 108. telefon de contact: 0-259-2-49-52
Dosarul va conţine:
- cerere de participare,
- diploma de studii,
- copia buletinului de identitate insoţită de fişa personală,
- CV (curriculum vitae),
- copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de asistent social comunitar cu studii în asistenţă socială, medicină, pedagogie, drept.
Bibliografia concursului:
- Codul familiei
- Codul civil
- Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale:
- Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială ,
- Legea n.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor – 17 iulie 2017
- Detalii
- Accesări: 2526
Se anunţă concurs la funcţia de director adjunct a instituţiei preuniversitare Gimnaziul Egorovca
Direcția Generală Educație Fălești anunță concurs la funcția de director adjunct a instituției preuniversitare:
- Gimnaziul Egorovca
Dosarele se depun pînă la 27.07.2016 la IP Gimnaziul Egorovca.
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățămînt general aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 163 din 23.03.2015, cu modificările ulterioare.
La funcția de director adjunct poate candida persoana care întrunește următoarele condiții:
- deține cetățenia RM;
- are studii superioare universitare ;
- are o vechime de activitate didactică de cel puțin trei ani ;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vîrsta de 65 de ani;
- cunoaște limba română;
- este aptă din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. l), m), și n) din Codul muncii.
- Detalii
- Accesări: 3309
Vizita de lucru a Domnului Iurie UȘURELU, viceministrul agriculturii și industriei alimentare
În conformitate cu graficul deplasării membrilor Guvernului în teritoriu la 20 iunie 2017 în raionul Făleşti a fost organizată vizita de lucru a Viceministrului Agriculturii şi Industriei Alimentare dl Iurie Uşurelu.
Vizita D-lui Viceministru a început cu participarea la Ziua Câmpului, desfăşurată la SRL „Agro-Papuros”, primăria Mărăndeni. În cadrul acestei activităţi s-a discutat despre aspectele tehnologice de producere a hibrizilor şi soiurilor culturilor de câmp : porumb, floarea soarelui şi grăunțoaselor de grupa I cu vizitarea loturilor demonstrative.
Apoi, în incinta consiliului raional Dl viceministru a avut o întâlnire cu specialiştii consiliului raional, reprezentanţii serviciilor desconcentrate în teritoriu şi agenţi economici din agricultură.
În luarea sa de cuvînt Dl viceministru a informat publicul despre politicile în domeniul agriculturii, realizările de până la moment. Astfel vorbind despre partea financiară a problemelor din agricultură, dl viceministru a menţionat, că a sosit timpul conştientizării cheltuirii banilor publici cu maximă eficientă şi corectitudine, ori subvenţiile constituite nu altceva decât o investiţie a statului în afacerile din domeniul agricol, din care statul aşteaptă să primească înapoi achitări de impozite şi locuri noi de muncă bine plătite. De asemenea, cei prezenţi, au fost informaţi referitor la esenţialele programe de dezvoltare şi promovare accesibile la moment. Au fost elucidate aspecte privind necesitatea evitării acţiunilor declarative în favoarea unei reale schimbări în producerea de produse ecologice, imperativitatea redresării sectorului zootehnic şi a sectorului producerii a produselor cu valoare adăugată, importanţa respectării asolamentului, necesitatea dezvoltării agriculturii pe baze ştiinţifice.
La şedinţa dată a fost prezent şi Dl Nicolae Ciubuc, directorul Agenţiei de Intervenţii şi plăţi în Agricultură.
Dânsul a informat participanţii la şedinţă despre prevederile noului Regulament de Subvenţionare, aprobat recent, şi a anunţat că o dată cu publicarea lui în Monitorul Oficial din 23.06.2017 se va da start procesului de colectare a dosarelor de la producătorii agricoli.
Directorul AIPA a trecut în revistă activităţile eligibile pentru finanţare, informând că începând cu anul 2018 cererile vor putea fi depuse şi în regim on-line, fapt ce va contribui la operativitatea examinării dosarelor şi achitării subvenţiilor aprobate.
Reprezentaţii Guvernului au răspuns la numeroase întrebări ale participanţilor la întrunire.
- Detalii
- Accesări: 2546
Ziua profesională a Funcționarului Public
La 23 iunie consemnăm sărbătoarea profesională a funcționarului public, care a fost instituită prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.200 din 06 aprilie 2012. Această dată a fost selectată nu întîmplător, deoarece conform Rezoluției Adunării Generale a Națiunilor Unite prin care ziua de 23 iunie este declarată Ziua Națiunilor Unite pentru serviciul public. Instituirea Zilei profesionale a funcționarului public este o confirmare a importanței rolului funcționarilor publici în asigurarea serviciilor publice de calitate în interesul cetățenilor.
Doamna Iraida BÎNZARI, președintele raionului a transmis un mesaj de felicitare pentru toți funcționarii publici, care a specificat că ziua profesională este un prilej de a ne gîndi la responsabilitățile ce le avem în fața cetățenilor de a contribui la creșterea nivelului de trai, sporirea bunăstării, asigurarea unei garanții maxime a respectării drepturilor și intereselor sale. Cu acest prilej, Doamna Lilia OSOIANU, șef adjunct al Oficiului Teritorial Bălți al Cancelariei de Stat a înmînat diplome ale Guvernului Republicii Moldova, funcționarilor publici ce activează în cadrul Consiliului raional, Doamnei Silvia Matasî, șef al Direcției Generale Educație, Doamnei Emilia Ciobanu, șef al Direcției Asistență Socială, Protecție a Familiei și Copilului și Doamnei Margarita Balțatu, contabil șef în cadrul Direcției Generale Finanțe și Economie.
- Detalii
- Accesări: 2781