Actualităţi  

   
baner apa canalizare
logo presedentia
logo parlament
logo guvern
rsal
dgaspfcf
ANDNORD
CEC
diasp
ast fl 3

   Preşedintele raionului  anunţă concurs pentru  ocuparea funcţiei publice  vacante de specialist Serviciul Contabilitate(0,5 salariu) în cadrul Aparatului Preşedintelui raionului  

Scopul general al funcţiei:

Evidenţa disciplinei de casă, a regulamentului operaţional de casă a bugetului Consiliului raional.

Sarcinile de bază:

a)   organizează şi asigură evidenţa contabilă a patrimoniului public şi privat al Aparatului Preşedintelui raionului;

b)  exercită controlul zilnic al operaţiunilor efectuate prin casierie şi asigură încasarea la timp a creanţelor, lichidarea obligaţiilor de plată, luînd măsuri pentru stabilirea răspunderii după caz;

c)   organizează ţinerea la zi a contabilităţii şi prezentarea în termen a situaţiilor financiare asupra patrimoniului aflat în administrare şi a execuţiei bugetare;

d)participă la stabilirea şi valorificarea operaţiunii de inventariere şi înregistrează în contabilitate documentele de casare şi declasare a bunurilor;

e)  organizează efectuarea la timp a operaţiunilor de inventariere a valorilor materiale şi băneşti şi a decontărilor din bugetul raional;

  Condiţiile de  bază pentru participare la concurs:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea  limbii de stat;
• dispunerea de capacitatea deplină de exerciţiu
• deţinerea studilor  superioare în domeniu;
• posedarea abilităţilor de utilzare a calculatorului;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice;
neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform  certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

Cerinţe specifice 

Studii: superioare în domeniu;

Cunoştinţe:

-   legislaţiei în domeniu;
-   modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
-   cunoaşterea principiilor şi tehnicilor contabile;
-   de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;

Abilităţi:   de lucru cu informaţia, planificare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

     Candidaţii vor depune dosarul de concurs pînă la data de  04.07.2013, inclusiv, care va conţine:
a)  formularul de participare;
b)  copia buletinului de identitate;
c)  copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională   sau de specializare;
d)  copia carnetului de muncă;
e)  declaraţia pe propria răspundere precum că nu are antecedente penale;
f) certificat medical;

Documentele se prezintă la adresa: Ştefan cel Mare 50, biroul 203, tel: 0(259)2-3062. 

  Bibliografia concursului
• Constituţia Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
-  Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
-  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
-  Legea cu privire la petiţionare  nr.190 din 19.07.1994

• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă

   Acte normative în domeniul de specialitate

-   Legea contabilităţiinr. 113 din  27.04.2007
-   Legea salarizării nr. 847 din  14.02.2002 salarizării
-   Legea nr. 355 din  23.12.2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar
-   Legea 
nr. 48 din  22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici
-   Legea nr. 397 din  16.10.2003 privind finanţele publice locale
-  Hotărîrea Guvernului nr. 331 din  28.05.2012 privind salarizarea funcţionarilor publici
-  Hotărîrea  Guvernului n
r. 381 din  13.04.2006 cu privire la condiţiile de salarizare a personalului din unităţile bugetare
-  Hotărîrea  Guvernului n
r. 710 din  26.09.2012 privind salarizarea personalului care efectuează deservirea tehnică şi asigură funcţionarea instanţelor judecătoreşti, a procuraturii şi a autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale