Mesaj de felicitare cu prilejul Sărbătorii „Ziua Funcționarului Public”
Stimați funcționari publici !
Această semnificativă Sărbătoare, marcată anual la 23 iunie, reprezintă nu doar o simplă celebrare a unei zile profesionale, dar, de fiecare dată, și o prioritară ocazie de conștientizare a importanței funcționarului public în fortificarea Statului, de recunoaștere și apreciere a prestigioasei Dvoastre activități depuse zilnic la dezvoltarea socio-economică și culturală, infrastructurii comunităților, soluționarea competentă și neântârziată a numeroaselor și diverselor probleme strigente cu care se confruntă societatea .
Activând , am zice, în condiții departe de cele mai prielnice și într-o situație de permanență frământare, prin manifestare de spirit creator și de inițiativă, perseverență, profesionalism, dăruire de sine și înaltă responsabilitate fată de exercitarea atribuțiilor de serviciu, Dumneavoastră reușiți să consolidați capacitățile și potențialul serviciilor publice, să făuriți lucruri frumoase și importante în domeniile gestionate, care, bineânțeles, nu sunt trecute cu vederea, fiind răsplătite cu discernământ prin recunoștința și stima dăruită din partea cetățenilor.
Și în acest context, exprimăm ferma convingere, că aceste și alte nobile calități civice și profesionale, care vă caracterizează, armonia și colaborarea, devotamentul și consacrarea cu plenitudine misiunii de funcționar public, atitudinea grijulie, receptivă, nepărtinitoare față de oameni vă vor domina și în continuare activitatea, contopindu-se în mod firesc cu sensul demnității Dvoastră.
Fie ca această zi de sărbătoare să Vă furnizeze noi surse de energie și idei novatoare, pe care să le valorificați cu pasiune și succes în activitatea cotidiană.
Pe această cale, Vă aducem în dar cele mai călduroase și cordiale felicitări cu prilejul Sărbătorii Dvoastre profesionale, însoțite de sincere expresii de recunoștință și mulțumire pentru străduința depusă întru prosperarea comunităților și cetățenilor raionului, dorindu-Vă cu drag să aveți parte de multă sănătate, bunăstare , energie și tenacitate, succese și realizări ale năzuințelor profesionale și personale, armonie, căldură și liniște în sufletele și familiile Dvoastră , să rămâneți și în continuare deosebit de importanți pentru societate, la fel de puternici, dârzi și împliniți ca funcționari publici.
Cu mult respect |
Președintele raionului Fălești |
- Detalii
- Accesări: 2290
Ședința Fondului Local de Susţinere Socială a Populaţiei
La 19 iunie curent a avut loc şedinţa Consiliului de administraţie al fondului local de susţinere socială a populaţiei privind acordarea ajutoarelor materiale pentru luna iunie familiilor defavorizate (conform cererilor depuse) și acordarea ajutoarelor materiale unice foștilor deportați și deținuți politici din raion.
Astfel, prin decizia Nr. 21 și 22 din 19.06.2017 s-a decis acordarea ajutoarelor materiale familiilor social-vulnerabile, pentru 80 familii în sumă totală de 67100 lei. Banii vor fi alocaţi din bugetul Fondului local de susţinere socială a populaţiei categoriilor de persoane nominalizate.
Totodată, în scopul ameliorării situației materiale a foștilor deportați și deținuți politic, Consiliul de admininistaţie al Fondului republican de susţinere socială a populaţiei a stabilit acordarea ajutoarelor materiale unice, prin intermediul fondurilor locale, în cuantum a câte 700 lei pentru 123 persoane din raion.
De asemenea, persoanele care au atins vârsta de pensionare și domiciliază în Republica Moldova, dar beneficiază de pensie din alt stat, la fel vor fi incluse suplimentar în liste în baza documentelor oficiale, care confirmă că au fost deportați și reabilitați cu anexarea acestora la dosar.
Beneficiarii de ajutoarele materiale menționate vor putea ridica banii de la Î.S. „Poşta Moldovei”.
- Detalii
- Accesări: 2024
Ziua profesională a lucrătorului medical și a farmacistului
Sala Palatului raional de cultură ,,Mihai Volontir”a devenit neîncăpătoare la data de 16 iunie curent cînd a găzduit toți lucrătorii din sistemul de sănătate din raion cu prilejul Zilei profesionale.
Printre oaspeți de onoare au fost prezenți Doamna Valentina BULIGA, deputat în Parlamentul Republicii Moldova și Domnul Oleg BELBAS, directorul Agenției Teritoriale VEST a Companiei Naționale de Asigurări în Medicină.
Cu un mesaj de felicitare și cu un buchet de flori pentru lucrătorii medicali a venit Doamna Iraida BÎNZARI, Președintele raionului care a transmis cele mai sincere felicitări şi urări de bine medicilor, asistenților medicali, lucrătorilor farmaceutici, dorindu-le activitate fructuoasă, realizări profesionale, motivaţii pentru performanţă şi perfecţionare, perseverenţă şi spirit de sacrificiu întru alinarea suferinţelor pacienţilor. Ca un îndemn, Doamna Președinte a chemat toți medicii la impulsionarea proceselor de dezvoltare a sistemului naţional de sănătate.
Pentru colegii de la Fălești, în semn de mulțumire și recunoștință pentru cei care şi-au legat soarta de cea mai nobilă şi umană meserie de pe pământ, a fost oferit un buchet de flori din partea Doamnei Valentina BULIGA, care a menționat și a apreciat munca importantă pe care o face medicul, prin oferirea de servicii medicale calitative oamenilor, specificînd că anume medicul este pilonul de bază în sistemul medical şi are un rol important în formarea şi menţinerea unei societăţi sănătoase.
- Detalii
- Accesări: 3036
Se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal pe achiziții publice
Direcția Generală Finanțe și Economie al Consiliul raional Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal pe achiziții publice.
Scopul general al funcției:
Reglementarea,supravegherea,coordonarea și eficientizarea achizițiilor publice a operatorilor economici și autorităților contractuante din Consiliul raional Fălești prin implementarea politicii și procedurilor moderne de lucru în domeniu.
Sarcinile de bază:
1. Responsabilitatea de eficienţa soluţionării problemelor din domeniul achizițiilor publice;
2. Asigurarea corectitudinii desfășurării achizițiilor publice a autorităților contractante;
3. Organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziție a mărfurilor,lucrărilor și serviciilor în cadrul Consiliului raional;
4. Acordarea asistenței informaționale și metodologice în domeniul achizițiilor contractante și operatorilor economici;
5. Elaborarea propunerilor privind perfecționarea formelor și metodelor de stimulare a activității agenților economici din teritoriu administrat;
6. Perfectarea și furnizarea informației ce ține de domeniul achizițiilor publice în mijloacele de informare în masă;
7. Planificarea și organizarea desfășurării ședințelor comisiilor privind achizițiile publice.
- Detalii
- Accesări: 2185
Anunț privind ocuparea funcției publice vacante de specialist principal IMM şi privatizare
Direcția Generală Finanțe și Economie al Consiliul raional Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal responsabil în problemele privatizării, postprivatizării și sectorul întreprinderilor mici și mijlocii.
Scopul general al funcției:
Organizarea eficieintă și asigurarea legalității privatizării patrimoniului public.
Eficientizarea soluționării problemelor din sectorului IMM prin implementarea politicilor și procedurilor moderne de lucru în sectorul IMM.
Sarcinile de bază:
1. Responsabilitatea de eficienţa soluţionării problemelor din domeniul ÎMM;
2. Elaborarea programelor de dezvoltare a sectorului ÎMM şi organizarea activităţii de realizare a lor;
3. Acordarea asistenţei metodice şi consultative agenţilor economici în promovarea dezvoltării antreprenorialului şi micului business în raion;
4. Elaborarea propunerilor privind perfecţionarea formelor şi metodelor de stimulare a activităţii agenţilor economici din teritoriu administrat;
5. Perfectarea şi furnizarea informaţiei privind sectorul ÎMM pentru mijloacele de informare în masă;
6. Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor comisiilor privind privatizarea spaţiului locativ, patrimoniului neutilizat în procesul tehnologic;
7. Recepţionarea cererilor şi documentelor necesare pentru privatizarea proprietăţii publice, asigurarea aducerii la cunoştinţa solicitanţilor a deciziilor aprobate de Comisiile de privatizare;
8. Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat în cadrul comisiilor privind privatizarea spaţiului locativ, asigurarea legalităţii documentelor emise de comisia de privatizare a fondului locativ, autentificarea actelor şi documentelor prezentate şi eliberate de comisia de privatizare;
9. Participarea în calitate de membru al comisiei de comercializare a patrimoniului public şi acordarea ajutorului metodologic şi consultativ specialiştilor primăriilor raionului.
- Detalii
- Accesări: 2516