Primăria Hiliuți la 27 februarie curent a găzduit prestatori de servicii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii care au acordat asistență  în domeniile: angajarea în cîmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat.

     Primăria Mărăndeni la 20 februarie curent a găzduit prestatori de servicii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii care au acordat asistență  în domeniile: angajarea în cîmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat.

  La 16 -17 mai 2013 a avut loc ieşirea  Echipei Mobile din cadrul Biroului Comun de Informaţii şi Servicii în satele Musteața și Ilenuța. Biroul a reunit prestatori de servicii din sectorul public, servicii şi informaţii de calitate la nivel local sub egida Consiliului raional, în domeniile: angajarea în cîmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat.  

   De serviciile Biroului Comun de Informaţii şi Servicii au beneficiat 20 cetăţeni din localitate dar şi angajaţii primăriei, în scopul soluţionării pe viitor într-o colaborare mai strînsă a tuturor problemelor care există în comunitate. S-au efectuat vizite la domiciliu de monitorizare a activității  serviciului Asistent Personal.

 

       Biroul a reunit prestatori din sectorul public, servicii şi informaţii de calitate la nivel local sub egida Consiliului raional, în domeniile: angajarea în câmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat, care au acordat asistenţă informaţională celor peste 50 cetăţeni care au fost prezenţi în primăria comunei Ișcalău și satului Pîrlița.

De serviciile Biroului Comun de Informaţii şi Servicii au beneficiat nu numai cetăţenii din localitate dar şi angajaţii primăriei, în scopul soluţionării pe viitor într-o colaborare mai strînsă a tuturor problemelor care există în comunitate. Cele mai multe servicii au fost acordate cetăţenilor din domeniul social şi cadastru.

 

Accesul îmbunătăţit la informaţii şi servicii de calitate contribuie la abilitarea economică a femeilor, ce reprezintă obiectivul fundamental al programului UN Women (Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitate de Gen şi Abilitarea Femeilor).  

 

 

 

 

Prestatorii de servicii au prezentat informaţia privind activitatea în cadrul echipei mobile a biroului în primăriile raionului pe primul trimestru al anului 2014 şi planificarea activităţilor pentru trimestru II al anului 2014.

 

 

      La data de 21 marti 2014 a avut loc ieşirea Echipei Mobile a Biroului Comun de Informaţii şi Servicii în primăria Răuțel. 

      Biroul a reunit prestatori din sectorul public, servicii şi informaţii de calitate la nivel local sub egida Consiliului raional, în domeniile: angajarea în câmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat, care au acordat asistenţă informaţională celor 10 cetăţeni care au fost prezenţi în primăria Răuțel.

      De serviciile Biroului Comun de Informaţii şi Servicii au beneficiat nu numai cetăţenii din localitate dar şi angajaţii primăriei, în scopul soluţionării pe viitor într-o colaborare mai strînsă a tuturor problemelor care există în comunitate. Cele mai multe servicii au fost acordate cetăţenilor din domeniul social şi cadastru.

      Accesul îmbunătăţit la informaţii şi servicii de calitate contribuie la abilitarea economică a femeilor, ce reprezintă obiectivul fundamental al programului UN Women (Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitate de Gen şi Abilitarea Femeilor). 

 

 

 

      La data de 14 marti 2014 a avut loc ieşirea Echipei Mobile a Biroului Comun de Informaţii şi Servicii în primăria comunei Obreja Veche. 

      Biroul a reunit prestatori din sectorul public, servicii şi informaţii de calitate la nivel local sub egida Consiliului raional, în domeniile: angajarea în câmpul muncii, protecţia socială, agricultură, cadastru şi antreprenoriat, care au acordat asistenţă informaţională celor 10 cetăţeni care au fost prezenţi în primăria comunei Obreja Veche.

      De serviciile Biroului Comun de Informaţii şi Servicii au beneficiat nu numai cetăţenii din localitate dar şi angajaţii primăriei, în scopul soluţionării pe viitor într-o colaborare mai strînsă a tuturor problemelor care există în comunitate. Cele mai multe servicii au fost acordate cetăţenilor din domeniul social şi cadastru.

      Accesul îmbunătăţit la informaţii şi servicii de calitate contribuie la abilitarea economică a femeilor, ce reprezintă obiectivul fundamental al programului UN Women (Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitate de Gen şi Abilitarea Femeilor).