Primarul comunei Taxobeni, Domnul Victor Onofrei împreună cu angajații din cadrul autorității publice, la 20 ianuarie curent au găzduit prestatori de serviciii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii.
 De consultațiile și serviciile reprezentanților biroului au beneficiat peste 20 de persoane care au relatat despre problemele cu care se confruntă din domeniul social, cadastral, angajarea în cîmpul muncii, infrastructura drumurilor, ordine publică. În lipsa unui prestator de serviciu a fost asigurată asistența pentru beneficiari prin intermediul telefonului.
 Printre beneficiarii biroului au fost prezenți și aleși locali care activ s-au implicat în soluționarea unor probleme ce țin nemijlocit de viața comunității, repararea drumurilor locale. Pentru soluționarea acestei probleme este necesar și contribuția financiară a comunității, lucru cu care aleșii locali se vor ocupa pe viitor la conștientizarea cetățeanului privind implicarea în mai multe lucrări publice în folosul comunității.

 Au fost repartizate pliante informative pentru beneficiarii care sunt în căutarea unui loc de muncă oferit de reprezentantul Oficiului Teritorial de Muncă.  

 Mai multe fotografii

 La 19 ianuarie curent a avut loc ședința grupului de lucru a Biroului Comun de Informații și Servicii cu participarea Dlui Radu Roman, vicepreședintele raionului, președintele grupului de lucru și prestatorii de servicii din cadrul Biroului.
 În cadrul ședinței s-a discutat despre modalitatea activității Biroului pentru anul 2017, s-a aprobat graficul de ieșiri în teritoriu  ( primăriile raionului ) a echipei mobile a Biroului Comun de Informații și Servicii pentru anul 2017.
 Ieșiri în teritoriu sunt aprobate de două ori în lună cu participarea tuturor prestatorilor de servicii din cadrul Biroului și cu reprezentanții serviciilor din cadrul Consiliului raional.

Graficul ieșirilor în teritoriu a echipei mobile a BCIS în anul 2017

 Doamna Iraida BÎNZARI, președintele raionului și echipa Biroului Comun de Informații și Servicii la 01 decembrie curent a efectuat o vizită de lucru în primăria comunei Pietrosu.

 Președintele raionului și reprezentanții serviciilor: Inspecția Teritorială de Muncă, Oficiul Cadastral Teritorial, Secția Administrație Publică, Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă, Direcția Asistența Socială, Protecția Familiei și Copilului, Casa Teritorială de Asigurări Sociale, Direcția Agricultură, Alimentație, Relații Funciare și Cadastru au acordat asistență informațională cetățenilor din comunitate în aceste domenii.

 La problemele cu care se confruntă primarul și specialiștii din cadrul primăriei, Dna Iraida BÎNZARI a venit cu un suport informațional însoțit de modele și practici reale care ar soluționa problemele din comunitate, îndemnîndu-i la o conlucrare profesională între autorități, comunicare eficientă cu cetățenii, asigurarea transparenței în procesul decizional- aspecte vitale pentru o guvernare reușită la nivel local.

  

Mai multe fotografii

 Primăria satului Catranîc la 18 noiembrie curent a găzduit prestatori de servicii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii. Fiecare prestator de servicii a conlucrat activ cu specialiștii din cadrul primăriei în domeniile de specialitate. În primăria Catranîc la nivel este asigurată conlucrarea dintre autoritatea publică locală și cetățenii din localitate în diferite domenii, în special pe segmentul social, doar 2 persoane sunt înregistrare la Oficiul Teritorial de Muncă care sunt în căutarea unui loc de muncă, puține persoane beneficiază de ajutoare sociale.

 Aceste rezultate sunt datorită echipei de specialiști conduse de Dl Mihai Popovici, primarul localității, care foarte insistent și cu principii reale ne-a explicat care sunt metodele de lucru cu cetățenii, cu privire la antrenarea cetățeanului în cîmpul muncii, activități de voluntariat pentru a schimba situația spre mai bine.

 În discuția cu cetățenii, am constatat că probleme sunt, dar toate se opresc în cadrul primăriei, beneficiarul își soluționează problema pe loc fără a apela la autoritățile superioare sau alte instituții.

Mai multe fotografii

   La 01 iulie curent prestatorii de servicii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii au acordat asistență informațională și servicii de calitate cetățenilor din satul Obreja Nouă și Obreja Veche.

 

    Problemele invocate  au fost din domeniul  cadastru și al sănătății (lipsa cadrelor medicale în Oficiul de Sănătate  din comuna Obreja Veche).
    Cu propuneri  și căi de soluționare  a problemelor  existente  a  venit  Dl  Radu Roman, vicepreședintele raionului.

Primăria satului Musteața la 10 iunie curent a găzduit prestatori de servicii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii. Problemele cetățenilor din localitate au atins dezbateri în domeniul social și cadastral.

Solicitări din partea cetățenilor au fost cu privire la acordarea ajutorului social, ajutorului material în perioada rece, înregistrarea dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile și mobile, înregistrarea dreptului persoanei la pensie, recalcularea mărimii pensiei și căutarea unui loc de muncă.

Mai multe fotografii aici

  Cetățenii din Pruteni au beneficiat de asistență informațională și metodologică  în diferite domenii care au fost oferite de specialiștii din cadrul Biroului Comun de Informații și Servicii cu propuneri concrete și căi de soluționare a problemelor invocate.

 

Mai multe fotografii aici