Actualităţi  

   
baner apa canalizare
logo presedentia
logo parlament
logo guvern
rsal
dgaspfcf
ANDNORD
CEC
diasp
ast fl 3

A N U N Ţ

cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea funcţiei publice  vacante de şef direcţie al Direcţiei Agricultură, Alimentaţie, Relaţii Funciare şi Cadastru a Consiliului  raional Făleşti

În baza Legii cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 - XVI din 04 iulie 2008 şi în conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Consiliului  raional Făleşti, anunţă concurs pentru  ocuparea funcţiei publice vacante de  şef direcţie al Direcţiei Agricultură, Alimentaţie, Relaţii Funciare şi Cadastru a Consiliului  raional Făleşti.

Scopul general al funcţiei: Conduce întreaga activitate a Direcţiei şi poartă răspundere personală pentru realizarea  sarcinilor şi exercitarea funcţiilor atribuite Direcţiei în strictă conformitate cu obiectivele strategice promovate de Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare şi de către organele administraţiei publice locale.

Sarcinile de bază:

1.      Organizarea şi dirijarea activităţii direcţiei în vederea implementării politicilor statului în domeniul dezvoltării agriculturii şi industriei alimentare.

2.      Promovarea implementării proiectelor investiţionale şi utilizării tehnologiilor avansate pentru sporirea productivităţii în sectorul agroalimentar.

3.      Organizarea activităţilor raionale de dezvoltare a sectorului agroalimentar.

4.      Asigurarea în teritoriu a cerinţelor tehnologice la creşterea şi prelucrarea producţiei agricole.

5.      Prevenirea activităţilor ce pot aduce pagube solului şi mediului în întregime prin utilizarea incorectă a tehnologiilor de administrare a îngrăşămintelor, pesticidelor şi de prelucrare a terenurilor agricole.

6.      Efectuarea calculelor privind prejudiciile agenţilor economici şi persoanelor fizice,ce gestionează terenurile agricole, parvenite de pe urma calamităţilor naturale şi altor factori ce pot provoca distrugeri masive a culturilor agricole.

7.      Asigurarea promovării şi aplicării în producere a realizărilor ştiinţei agro- economice, tehnice, naţionale şi internaţionale în sectorul agroalimentar întru sporirea productivităţii culturilor agricole şi eficienţii muncii în sectorul fitotehnic.

Condiţiile de participare la concurs:
  Condiţii de bază:

• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• posedarea limbii de Stat;
• neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă; 
• lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice;
• studii superioare în domeniul agrar;
• 3 ani de experienţă profesională în domeniu ;

Cerinţe specifice:           

Experienţă profesională:
-  experienţă
de activitate în administraţia publică .

-  experienţă managerială de  2-3 ani.

Cunoştinţe:
- Cunoaşterea ordinii de organizare şi funcţionare a autorităţilor administraţiei publice ;
- Abilităţi de utilizare a calculatorului: Word, Excel,Internet;

Abilităţi:
-  abilităţi de lucru cu informaţia, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:  responsabilitate, disciplină, punctualitate, spirit de iniţiativă , tendinţă spre dezvoltare profesională şi autoperfecţionare continuă.

Persoanele interesate pot depune dosarul de concurs care va conţine:
a)  formularul de participare;
b)  copia buletinului de identitate;
c)  copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională   sau de specializare;
d)  copia carnetului de muncă; 
e)  declaraţia pe propria răspundere precum că nu are antecedente penale ;
f) certificat medical.

Bibliografia concursului

• Constituţia Republicii Moldova

• Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
-  Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
-  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
;

-  Legea cu privire la petiţionare  nr.190 din 19.07.1994 ;

• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;
- Legea nr. 764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ teritorială a Republicii  Moldova;

• Acte normative în domeniul de specialitate:

-         Strategia în domeniul siguranţei alimentelor pentru anii 2011-2015 aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr.747 din 03.10.2011;

-         Codul Funciar al Republicii Moldova nr.828 din 25.12.1991;

-         Legea cu privire la arenda în agricultură nr.198 din 15.05.2003;

-         Legea privind  gospodăriile ţărăneşti nr.1353 din 03.11.2000;

-         Legea nr. 105-XV din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor;

-         Legea privind  societăţile cu răspundere limitată nr.135 din 14.06.2007;

-         Legea privind preţul normativ  şi modul de vînzare – cumpărare a pămîntului nr.1308 din 25.07.1997;

-         Legea cu privire la producţia agroalimentară ecologică nr.115 din 15.10.2005;

  Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de concurs – 13 septembrie 2012  
Documentele se vor prezenta la adresa: Ştefan cel Mare 50, biroul 203.
Persoană de contact – Chiruţa Victor, specialist principal, responsabil în probleme resurse umane, biroul 203, telefon -0(259)2-30-62.