Atelier de lucru privind planificarea strategică
La 24 septembrie curent, în incinta Centrului de Asistență Socială „Casa Speranței”, reprezentanții Direcției Generale Asistență Socială Protecție a Familiei și Copilului Fălești a desfășurat atelierul de planificare strategică pentru elaborarea ulterioară a Strategiei de incluziune socială raională a persoanelor cu dizabilităţi pentru anii 2021-2025.
Obiectivele ședinței a fost:
- dezvoltarea competențelor participanţilor în planificarea strategică.
- analiza situaţiei persoanelor cu dizabilităţi din raion.
- identificarea problemelor cu care se confruntă persoanele cu dizabilități cât și soluțiile acestora.
În cadrul ședințelor participanții au dat dovadă de activism, au identificat problemele beneficiarilor și au propus soluții, acțiuni concrete pentru a asigura incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități.
În rezultatul ședinței s-au identificat și unele probleme ale persoanelor cu dizabilități care nu pot fi soluționate la moment, din motivul că sunt insuficiente serviciile sociale și nu pot fi acoperite. Aceste probleme ulterior vor fi planificate ca direcții strategice pentru anii 2021-2025.
- Detalii
- Accesări: 571
Ședință operativă din 21 septembrie 2020
Astăzi, 21 septembrie curent Domnul Sergiu FÎNTÎNA, Președintele raionului a convocat într-o ședință operativă vicepreședinții raionului, șefii secțiilor, serviciilor și direcțiilor din cadrul Consiliului raional și al Aparatului președintelui, reprezentanți ai mass-media.
În cadrul ședinței reprezentanții serviciilor din cadrul Consiliului raional au informat Președintele raionului despre activitățile desfășurate în perioada 14.09 – 20.09 anul curent și despre activitățile care urmează a fi desfășurate în perioada 21.09- 27.09.2020.
- Detalii
- Accesări: 12436
Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal în cadrul Secției elaborare și administrare a bugetului
Denumirea funcției publice vacante/Subdiviziune: Specialist principal, Secția Elaborare și administrare a bugetului, Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești
Tip de angajare: Pe perioadă nedeterminată
Scopul general al funcției: Proces bugetar eficient și continuu prin acordarea asistenței metodologice și practice în elaborarea și administrarea bugetelor.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea conform principiilor de bază ale politicii statului în domeniul cheltuielilor bugetare pe anul (anii) viitor a prognozei bugetului raionului;
- Recepționarea și generalizarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale, în scopul prezentării acestora la Ministerul Finanţelor;
- Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologice cu privire la elaborarea şi estimarea bugetelor de nivelul I şi al II, la compartimentul cheltuieli;
- Primirea, analiza şi introducerea în baza de date a rectificărilor şi modificărilor resurselor şi cheltuielilor instituţiilor finanțate de la bugetului raional, acordarea suportului metodologic și practic la introducerea rectificărilor și modificărilor instituțiilor din subordinea Consiliului raional și primăriilor raionului;
- Verificarea corectitudinii calculării fondurilor de salarizare pe instituţiile bugetare din raion.
- Detalii
- Accesări: 811
Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist în cadrul Secției elaborare și administrare a bugetului
Denumirea funcției publice vacante/Subdiviziune: Specialist, Secția Elaborare și administrare a bugetului, Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești
Tip de angajare: Pe perioadă nedeterminată
Scopul general al funcției: Proces bugetar eficient și continuu prin acordarea asistenței metodologice și practice în elaborarea și administrarea bugetelor.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea conform principiilor de bază ale politicii statului în domeniul veniturilor a pronosticului bugetului raionului.
- Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologie cu privire la elaborare şi estimarea bugetelor de nivelul I şi al II, la compartimentul resurse.
- Recepționarea și generalizarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale, în scopul prezentării acestora la Ministerul Finanţelor.
- Primirea, analiza şi introducerea în baza de date a rectificărilor şi modificărilor resurselor şi cheltuielilor instituţiilor finanțate de la bugetului raional, acordarea suportului metodologic și practic la introducerea rectificărilor și modificărilor instituțiilor din subordinea Consiliului raional și primăriilor raionului;
Monitorizarea executării bugetului raionului la compartimentul resurse.
- Detalii
- Accesări: 863